Dag 5 –Det här hatar jag.

de finns många grejer jag hatar, men här är några av dom:
- falska personer, alltså som när någon till exempel när nån börjat snacka med den och man börjar lita på personen och berättar saker för den. sen går som och börjat sprida rykten.
- tjuriga folk, haha jag hatar när folk är sura. om någon jag är med är tjurig försöker jag först få den att skratta med om jag inte lyckas blir jag skitsur själv.
- folk som sprider rykten, behöver jag änns skriva något mera?
- när någon säger en sak men sen ändrar sig, haha jag menar inte typ ändra sig vad för godis som vill ha eller något. jag menar typ när någon säger att den ska sluta med snacka en, sen pratar den med mig ändå.
- folk som ljuger om kärlek.

Kommentarer
Postat av: josse

tackar!

2011-03-28 @ 14:20:18
URL: http://josefinedimbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0